Alla inlägg den 8 april 2011

Av Catja Lindeblad - 8 april 2011 17:50

  Så kom dagen, efter mycket möda och stort besvär..i synnerhet gårdagen då den som skulle städa huset inte hade gjort det..denna människa var som uppslukad från jordens yta..

Syster yster var optimistisk när första chocken hade lagt sig.."jag fixar någon ny"..jag för min del var mer skeptisk.."icke en chans,dagen innan!!"

Men syster syster hade rätt i att vara optimistisk..och det finns snälla, hjälpsamma människor i denna värld!

Eller så var det hysterin i syster ysters röst som gjorde att dessa människor kom rusandes, dom vågade inget annat..:)


Så det blev städat och fixat och efter viss mixtrande med diverse lampor..(som JAG klarade av att ta ner;) satt vi där på kontoret och lämnade över mosters hus till två personer som kommer att ta hand om det och vårda efter förtjänst..

Det kändes skönt och befriande när vi styrde bilen mot Malmö igen..  


Vince var hemma och väntade på en backetur..;)  

Floyd och Aja hade vi missat men Kasper och Douglas dök upp..       även Hugo en kort sekund, men dom gick sen..Hugo hade sviter efter sin kärleksförklaring till Aja häromdagen..diskbråck..

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards