Alla inlägg den 12 april 2011

Av Catja Lindeblad - 12 april 2011 22:21

Tänk att jag är fullständigt oförmögen att komma upp på morgonen..man får sända en tacksam tanke till att jag inte jobbar dagtid..och ändå var det inte en omöjlig tid jag skulle upp idag..nädå..klockan 08 var önskemålet..det blev runt 09..


Dagtid i tre dagar ska det bli i slutet av April och det är tack vare omorganisation av våra natt SSK.. vi måste komma in och jobba på dagen för att få våra delegeringar..

Det blir jäkligt jobbigt att stiga upp, typ klockan 04..om det nu räcker..brukar sitta paralyserad c:a en timme vid köksbordet innan jag ens kan röra mig..kaffet tar också en timme att dricka (minst) sen har vi promenad med Vince, en timme, dusch en timme..;) Nä, det är inte ens lönt att gå och lägga sig..

Blir rent matt av bara tanken..HUR SKA DET GÅ!!  


Väninnan har sannerligen varit frånvarande ett bra tag..jobb, jobb, jobb..

Men så äntligen ett par timmar av kaffe, bulle och lite skvaller..det var på tiden..;))    

En sväng över backen på vägen hem..och det regnade och regnade..det har det gjort hela dagen..träffade på Busan's matte och hon sa att det SNÖADE tidigare..hon måtte ha drömt..åtminstone hoppas jag det..ingen snö här inte..ABSOLUT INTE!!


Nåt besök på vårdboendet blir det inte imorgon..trist läge..:( alltid är det nåt..

Nu en tur med Vince   och sen är tanken att jag kommer i säng i hyfsad tid..så kanske, kanske kommer jag upp tidigt i morgon bitti..(fan tro't)

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards