Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Catja Lindeblad - 14 augusti 2011 22:31

En hel vecka sen jag skrev sist..blogglusten regnade bort, för det har det verkligen gjort..regnat alltså, hur är det möjligt att det kan komma så mycket vatten?

Det verkar inte vara nåt slut heller,för det kommer mer än nånsin nu..

Man får ju ändå säga att vi har haft tur, för varje gång vi grillat så har det varit uppehållsväder och grillat har vi gjort mycket dessa veckor, det är som om vattnet tog en paus varje gång vi tände grillen för att sen vräka på när vi ätit färdigt...det tackar vi för..      


Vad har vi då pysslat med denna vecka..jo shoppat loss..för är det nåt som gör en lycklig så är det att handla och handla mycket det kan man göra i Ullared..        

Skit samma vad som hamnar i kundvagnen, det är ju så billigt..;)

Själv fastnade jag av nån underlig anledning på städavdelningen och shoppade mig matt på rengöringsmedel, underligt därför att mitt förhållande till städ är bristfällig..

En trevlig dag hursomhelst..;)

En fika med väninnan som började snällt med kaffe och vansinnigt goda kakor och slutade med vin..        


Promenader och lite träning, med betoning på lite..känner att jag kommer att få minus i protokollet när vi träffas igen..mina vårdhundsvänner och jag..vi som skulle träna så mycket under semestern, fattar inte var alla dessa veckor tagit vägen..  

Men jag har verkligen kopplat av och tagit dagen som den kommit och det har varit UNDERBART!!  

Så jag får väl ta dom smällarna som komma skall..;)

Träff med "glada hundgänget" några av dem,     Ajas matte önskar jag ett krya på sig och hoppas att vi snart ses på backen!


En vecka kvar i frihet..;) sen är man back in track..


Min förhoppning om att allt i "himmet" ska vara klart tills jag börja jobba kan lyckas..min klädhängare hämtade jag idag, sonen satte upp, nyckelskåpet hittade jag ÄNTLIGEN och det är uppsatt, sista(?) rycket blir på fredag då några tavel lister ska upp och sen flyttar vi ut i trädgården för lite pyssel där..min son har VERKLIGEN fått ändan ur vagnen..(puss)  


Vince är pigg igen och maten åker ner i ett nafs..tur det, fick för mig att han gått ner i vikt..  

Tack o lov att jag varit ute med Vince för det vräker ner som om himlen vore öppen..

Tjingeling o godnatt  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards