Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Catja Lindeblad - 27 augusti 2011 16:16

Kan gott säga att det blev x antal myggstick i Klagshamn och dessa har jag rivit, kliat och blivit galen på..


I går blev det träff med 11-gänget som vanligt..        

Hugo, som jag inte sett på länge var på topp, hängde bra på de andra..skönt att se..      

Kasper har varit hos frissan och en helt annan hund kommer fram, tänk vad det där med hår gör för utseendet..  


Upptäckte att jag har svårt att fatta ironi

Förmodligen för jag saknar den där genen (förutom lokalsinne genen då alltså)      


Att jag inte lyssnar ordentligt på ANDRA det förstod jag när jag kollade in schemat för nästa kurstillfälle och det står Arrie..men nog snackades det om fårhagen vid sofiedals golfklubb..??..;)) (Saknar nog en jäkla massa gener;))


Ja, jag får väl helt enkelt ringa Jette..;))


Nu får det bli ett antal kaffekoppar med innehåll så man vaknar till liv..sen ska jag ut och beundra grannens Hibiskus, en dansk variant..;) fantastiskt vacker!  

Tjingeling!!

PS: Nä.. syster yster tror nog att det är nåt år mindre, typ 5..;)))

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards