Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Catja Lindeblad - 17 augusti 2011 19:47

Nä nu får det minsann sakta ner..tiden alltså!!

Redan onsdagskväll..fyra dagar kvar att känna frihetens vingslag..;))

Vet att jag är "glyttig" och att det kommer att ta ett par dagar sen är det som jag ALDRIG har haft semester..förmodligen är det de jag är rädd för..

Nåväl, vi ska leva i nuet så nu skiter jag i att det bara är ett par dagar kvar och kramar ur det sista ur denna semestern..hepp!


Backen gånger två idag..ingen av dom vanliga 11-gänget, men Peppe var där..  

I kväll var det "glada hundgänget"..tur det inte är jag som är ägare till Elliot, den hunden hade rullat fram, hur kan man MOTSTÅ..   han fick många frolic av mig..kan nog inte motstå NÅN av hundarna;))  

       

Baloo har sällat sig till rymmare trion..så nu sa det svischs och dom stack, vad inte Baloo hade räknat med var att hans husse var snabbare..så tji fick Baloo,   han var duktig sen och gick fot, fast han var så sugen så...Vince kom och det blev koppel

Ungjä.....a har börjat köra moped som tosiga uppe på slingan och nåt säger mig att dom inte stannar för några hundar, det kan lätt bli illa, väldigt illa..tydligen kör dom ute på backen också och det lär vara nån vuxen med..inte blir jag förvånad!


På hemvägen träffade vi STORE Baloo,   han har blivit så fin..ja, eller finare, han har alltid varit fin..;))


Nu får jag fortsätta med alla dessa lådor..när tar det slut tro..

Tjingeling!!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards