Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Catja Lindeblad - 15 augusti 2011 19:09

Nu börjar det bli vardag det är ett som är säkert..  

För i fm så var dom där igen..11-gänget..

Så härliga vardag välkommen, så kul att se vårt lilla förmiddags gäng igen..        

Kasper och husse fick jag bara träffa en kort stund, jag var sen som M mycket riktigt påpekade.. fast jag tror det var för att jag slet upp kameran det första jag gjorde, som dom fick så bråttom..ingen av dom ville vara med på kort..;)

Väldigt roligt var det att se Aja och hennes matte..nu hoppas jag allt strulande är över..



Något som jag kommit på mig själv med att göra den sista tiden, är att le fånigt åt små tjocka bebisar..

Fick riktigt behärska mig på bussen idag, en söt liten tjockis med fyrkantigt huvud, alldeles skallig och dom tjockaste kinder jag någonsin sett..jag var tvungen att tillgripa yoga andning..annars hade jag gått fram och knipit henne i kinderna och pussats hämningslöst..hur låter nu detta då??

Lite sjukt absolut!  

Sonen skojade med mig för nåt år sen och sa med allvar i rösten: "vi har något att berätta"..du ska bli farmor"..just då var jag INTE i "villhabarnbarnfasen" absolut inte, så den enda som blev till sig var systeryster, själv fick jag en släng av panik och funderade på olika bestraffningar jag kunde ge min son..fast alla jag kom på föll på att han faktiskt var över 20..indragen veckopeng tex..  

Farmor för mig låter gammalt, eller rättare sagt det gjorde..kanske betyder det att jag är gammal..;))  


Någon som definitivt INTE är gammal är Floyds matte och hon klämmer till med att både bli farmor OCH mormor med 6 månaders mellanrum..GRATTIS till det och GRATTIS till Madde, nu får du komma Madde till backen nån dag och visa magen..;))


Nå, allt kommer när det är tid för det..kan ju vara rätt bra att det dröjer lite så jag kan få sparat upp mitt sparkapital, för jag kan tänka mig..oj vad jag ska handla..;)  


Hade tänkt mig backen för att träffa "glada hundgänget" nu i eftermiddag, men jag la mig en stund, 5 minuter tänkte jag..blev 2 timmar!!

Sov kasst i natt är min ursäkt..  

Nu en kaffeskvätt och den ska jag ta där ute i trädgården, för det REGNAR INTE!!!

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards