Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Catja Lindeblad - 21 augusti 2011 17:32

Hur är det möjligt att det är min sista lediga dag..hur kan så många veckor gå så fort??  


Egentligen är det rätt löjligt att man går i spinn..jag menar man upphör ju inte att existera bara för semestern är slut för denna gången..men banne mig just nu känns det så.. vill inte, vill inte, VILL INTE JOBBA..!!  

Så jag vill ha en tyst minut för mig 20:45 i morgon!


För övrigt kom jag inte upp klockan 05 i morse klockan blev gott o väl 08..o det är ju inte fy skam det heller..men oj vilket fint väder det var..vilken morgon, och jag retade mig x antal minuter över min oförmåga att gå upp när jag tänker att jag ska..

"Glada hundgänget" jag försökte...


I morgon blir det att slå en signal till djursjukhuset..Vince har nog fått analsäcksinflammation igen..jävla skit säger jag..(o säkert Vince med)  


Nu en riktigt söndags middag..ugnsstekt kyckling, gräddsås, potatis, rödkål, brysselkål, inlagd gurka, osv, osv..:) och vin såklart..nog tur jag ska jobba så jag kan leva ett nyktert och anorektiskt liv..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards