Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Catja Lindeblad - 18 augusti 2011 19:47

En solig dag i dag minsann..  

Ett bra gäng vid 11-tiden..Aja,Floyd och Kasper             och sen som grädde på mosen eller vad man nu säger så dök Zindy och gäst hund upp: Lex  

En trevlig kille Lex..      

Zindy ville ingen av oss klappa..hon hade rullat sig i skit..  

Madde kom upp och visade magen..;))  

Bra det här med blogg, dom lyder direkt..;))

Själv sällade jag mig till dom tanter som alltid ska tafsa på magen..jag "hatade" dessa tanter när jag var gravid..som om magen var allmänt gods..nu är jag en av dem..  


Var och klippte klor på Vince..vimsade omkring och snackade och Vince tog saken i egna tassar och ställde sig nos mot nos mot pitbull..

Försökte hålla rösten ljus och "klämkäck" fick tag i koppel och "hej o vej"..

Träffade Elsa-tindra, min egen terapi hund och fick sansat mig..Tindra går numera under namnet "Flundran"..ja det passar henne..;)) hon försökte med alla medel att knycka Vince tuggben.men tji den, Vince är en kille som håller på sitt..;)


I morgon är det dax med det sista(?) att fixa här hemma..och grilla såklart!

Hoppas vi har tur då också som vi haft de andra gångerna...uppehållsväder TACK!!

Tjingeling!!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards