Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Catja Lindeblad - 29 augusti 2011 20:33

I dag är vi trötta, Vince och jag...

Mina "semesternaglar" har gått åt helvete, jag har ramlat i ett nässelkoloni..min hund har inget luktsinne och vill att jag går spåret åt honom..(jag var på god väg)

Men det är jäkligt kul ändå och Vince lyckades till sist söka upp mig utan hjälp av visselpipan..


Det första spåret gick direkt..


Det andra spåret tog han utan jag hade en aning om det, hade fullt sjå med att kolla linan så den inte fastnade..Jette sa: "han är klar, han har tagit det"..Har han, sa jag..;))

(väldigt bra att man har koll på saker)

Det tredje var svårare och det var då han glodde på mig, hela tiden..            


De två första söken gick inte alls..den ena gången trodde jag alla gått hem och lämnat mig bland nässlorna..tills sist fick jag vissla i den välsignade visselpipan, då kom han..

Nästa gång låg jag med en jacka över mig..han hittade mig till sist..

Den tredje gången..(det var då jag stöp ner bland mängder med nässlor) då kom han rätt snabbt..så det finns hopp om att hunden min har näsa!              


Efteråt tog jag turen runt området, först ett bad för Vince, o lite grodjakt..det är han jättebra på..;)  

Kom på att det är rätt längesen jag gick runt i Arrie..det har mest blivit käglinge, o inte vet jag varför, för jag tycker bäst om Arrie..        


Nu ligger Vince o snarkar och jag har fått äta en hel pizza för mig själv   o då är han trött..sanna mina ord!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards