Alla inlägg den 15 april 2013

Av Catja Lindeblad - 15 april 2013 19:58

Helgen gick i rasande fart och det blev både Vellinge blomman och våryl..;-) och jadå jag fick ordnat med min ställning för klematisen..sen tappade jag kontrollen lite grann där inne på Vellingeblomman, och det blev handlat lite mer än jag tänkt..men det är som vanligt och inget att hänga läpp för..inte än  iallafall..kanske i slutet av månaden..;-)  


Vår ylet var en trevlig historia   och hur många vi var vet jag inte riktigt..tyckte jag hörde en siffra på 24 stycken..himla kul var det och jag lyckades locka med min syster yster..;-) hon var visserligen inte så yster när hon skulle upp för backen..men det smällar man får ta..jag brukar flåsa lite där jag också..;-)  


Alla hundar var glada och nöjda..något litet gruff var det vid nåt tillfälle, men det var säkert bara ett missförstånd..Boris var med och Boris ÄLSKAR Vince och jag tror nog Vince älskar honom tillbaks, även om Vince är lite mer behärskad..;-)  

Vädret var underbart och tröjor, jackor och långkalsonger åkte av och hundarna tog sitt premiärdopp..grillkorven på grillen och ja det var en perfekt dag för att yla in våren..                                


För övrigt har jag varit utsatt för mobbing..men det är klart tror man vintergäck är gulsippa så ska man ha det..;-))
 


Tjingeling!!




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards