Alla inlägg den 19 april 2013

Av Catja Lindeblad - 19 april 2013 15:41

Eftersom man nu har fått lite känning på våren och klätt sig därefter trodde jag ju helt klart att det var så det skulle vara..men ack kvack..  

Kallt i går eftermiddag och kallt idag och blåst på det..näst intill vant väder igen..:(

Grå himmel och det bara SKRIKER regn..men enligt SMHI inget regn..men vem litar på SMHI..inte jag..  


Inte heller litade jag på min lugna sansade sida igår eftermiddag när jag ser den ståtligt vackra grandisen där uppe på backen..jag lät Vince gå lös för jag ser ägaren kopplar sin..och Vince är inte precis den attackerande typen..;-)

Lite cirklande och ett visst morrande från bägge håll och det var nog morrande från den andre som gjorde mig mest nervös..

Vince vet jag ju hur han är..   men jag vet inget om den andra..men det kanske ger sig efter ett tag, för dessa två kommer nog att komma upp fler gånger..            


Hade verkligen tänkt från början att ta mig till solgården för en titt hur våra yngsta deltagare sköter sig på lydnads kursen..men jag sviktade..dom får helt enkelt klara sig från att bli förevigade på foto ett tag till..och jag tror ingen är ledsen för det..;-)


Apoteket fick ett besök och fästingmedel inhandlat..känner mig lite kass för att jag använder dessa medel och inte giftfria..men de jag prövat har inte hjälp ett smack..och vid ett av dom tillfällen var vi i Törringelund och han var täckt med fästingar..huvaligen så hemskt!!

Vince kan få fästingar även med fästingmedlet också men oftast är det i slutet, när det snart är dax för ny omgång..  


Nu är det dax med lite föda för oss bägge, sen vila på det för nu är det tid för den där "bubblan" några dagar..;-)  

P.s får revidera min åsikt om SMHI..himlen är BLÅ..;-)

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards