Alla inlägg den 21 april 2013

Av Catja Lindeblad - 21 april 2013 17:30

Två hundratrettiosju miljoner..bara smaka på det, låt det rulla runt i munnen..TVÅ HUNDRATRETTIOSJU MILJONER..ja, jag säger det rakt ut: jag är jävligt AVUNDSJUK..  


Det hade ju så klart varit en fördel om jag spelat nån gång, det gör jag inte om man bortser för nån trisslott nån gång..så ja det är bara att lyckönska denna person som hade den STORA turen och hoppas det kom till någon som verkligen behöver..


Atlas "vår" fina grabb som råkade så illa ut uppe på backen är på bättringsvägen och jag är väldigt glad för det..ja, vi är alla glada för det..;-)  

Fast än tar det ett tag tills vi får träffa honom igen..KRYA PÅ!!

Solen strålar på från blå himmel och jag tänker lite skadeglatt att det är rätt kallt ändå..man blir missunnsam av att jobba natt..;-))  

Vet inte hur många jäkla fästingar jag plockat och ändå missade jag en som tjock o fet ramlade ner på golvet när Vince reste sig upp..HUR ÄR DET MÖJLIGT?!?!  

Fästingmedlet är påsatt..men det tar ju ett tag innan det ger effekt..

Lite mer kaffe och sen får jag se om jag får liv i Vince..;-)  


Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards