Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Bland tomtar och spöken..

Av Catja Lindeblad - 30 oktober 2011 18:28

Kom i håg klockan och att det var BAK den skulle ställas..;)

Sen gick det sämre att komma upp..den utlovade träningsvärken (efter massagen) blev inte så farlig, utan det var bara så in i hoppsan svårt att stiga upp i morse..min tanke var att träffa "glada hundgänget"..

Lyckades bra med det, dom var kvar..

Elliot hade fyllt år så det blev lite godsaker till alla hundarna..TACK Elliot!..;)                            


Av nån underlig anledning blev jag full av dammsugs lust när jag kom hem..det har INTE att göra med att det var skitigt (det är det jämt) utan det var bara att varje gång det är snålt om tid och man ska iväg..stress,stress..då plötsligt har jag massor som jag bara MÅSTE göra..

Väninnan och hennes dotter stod prick 12 utanför och då hade jag bäddat, diskat, städat dass och svept över med dammsugaren..vilken energi och allt på 1 timme och 30 minuter..

Tänk om man kunde få fram samma energi när man har gott om tid..


Vi styrde bilen till Vellinge blomman..vad vi missat och som jag såg samma morgon var att det var både julutställning och halloween..det var mycket folk kan jag säga och allra först när vi såg detta hav av människor och skrikiga ungar så var det med viss bävan vi parkerade bilen...                    


Men det gick ju bra..vi skrek i kapp med ungarna när vi gick spöktunneln..               vi tjusades av alla ljusstakar   och krimskrams och fina saker   och mindre fina saker..och vi shoppade loss..för min del för 1000 riksdaler..väninnan var lite mer blygsam..:))  


Fikade gjorde vi ute och det gick hur bra som helst..en trevlig eftermiddag!        


Sen blev det backen igen och där dök Coco-tösen upp från ingenstans..( utan matte) och jag filmade..sen glömde jag att stänga av, så 7 minuter kunde man höra mitt jollrande, både med Coco och Aja..Baloo kom också och vi gick vår tur..nu är det mörkt redan vid 17..så snälla snö, kom fort..;)
 


Dags för käk, och eftersom jag redan sabbat denne dag med både det ena å det andra,     så slår jag till med chokladpudding till efterrätt, sen ska jag flina till Gustafsson och starke man..

Tjingeling!!

 
 
Majs och kravader

Majs och kravader

31 oktober 2011 13:25

Men gud så läskiga bilder :o, Men hundarna va riktigt söta^^

kramkraam :)

http://www.majskravader.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja Lindeblad - 21 januari 2018 18:19

Året första inlägg 2018 Kan detta året månne bli bättre än förra tro??   Det började lite sisådär kan jag säga när min sons farmor blev akut dålig, livet är skört och det kan gå hiskeligt fort från lite krasslig till skarpt läge   Det ver...

Av Catja Lindeblad - 26 december 2017 16:00

Då var det klart då..Julen   Denna julen arbetade jag och förträngde ALLT om tomtegröt o sill och julklappar   Fast vi tjuvstartade julen på torsdagen så det blev allt det där ändå och min julklapp blev jag väldigt glad åt, älskar korgar med d...

Av Catja Lindeblad - 5 december 2017 18:49

Julstöks månaden har börjat och med det menas december,ingen snö i sikte och det lär väl bara komma regn här nere och det är jäkligt trist säger jag bara, ett år gnällde jag väldigt mycket över snöbristen och några veckor senare kom snö i överflöd..m...

Av Catja Lindeblad - 18 november 2017 18:15

Hoppsan! Det har minsann redan blivit november utan jag knappt fattat hur det gick till   Förstår precis vad min mormor menade när hon sa tiden gick fort,fort Hinner knappt med att tänka ;-)   Det är mycket man fattar när man blir äldre ...

Av Catja Lindeblad - 25 oktober 2017 18:06

Det är väl bara att gilla läget med regn,regn,regn..eller inte Min favorit månad har nog regnat bort för inte brukar väl oktober vara på detta viset??   Har saknat Vince extra mycket dessa veckor, hösten var vår tid, det är Walters tid också f...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards