Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Catja Lindeblad - 4 mars 2012 17:58

Fyra dagar in på denna nya månad..MARS..och inget skrivet

Vad har då hänt dessa dagar..jag har jobbat mina nätter, haft en praktik dag och dagdrömt om miljonvinster..;))

Tränat..nja, inte så mycket faktiskt för efter en "självtest" på något han alltid kan..men inte just då..åtminstone inte de första 5 minuterna när han var tvungen och kolla runt innan han behagade göra som jag sa..så vi tog en paus..men vi går på det igen imorgon..;)


Födelsedags firat har vi också gjort..systerson blev så mycket som 13..   och eftersom det alltid brukar vara ett vågspel när maten blir serverad, så slog vi vad på väg dit..jag var försiktigt optimistisk och menade att "hon har ju varit ledig idag"..min son slog ner på det meddetsamma..   "inte en minut före 20"..vi har en mantra i vår familj och jag tror nog syster min använder det allra mest.."ska BARA precis"  


Spisen var igång,det var den, men inget i den..  

Men vi blev lurade..så ingen av oss fick rätt..de allra godaste smörgåstårtor och dricka därtill..    


Denna dag kom vi upp i tid för att träffa "glada hundgänget"                

Baloo har nu lyckats gräva ett hål ännu större så hela han kommer i..    

Bullköp efter det   och även denna gång glömde jag att be om en liten plastpåse..lagom krossade, geggiga bullar till frukost..;)  

Solen kom efter några timmar så Vince och jag drog till Toarp..alternativet var att städa och då fattar ni att valet var enkelt..

Vi gick till allra bästa fårhagen..                

På väg hem träffade vi på Snickers   och som grädde på moset blev jag bjuden på kaffe och god äppelkaka och hundarna kunde busa lite extra..  

Så kort o gott en härlig söndag..          

Imorgon stundar nåt som inte är så härligt..TANDLÄKAREN..och nu ångrar jag alla gångar jag INTE använt tandtråd..

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards