Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Catja Lindeblad - 12 mars 2012 17:44

           


En strålande dag igen..och man riktigt känner hur man börjar komma tillbaka från där man varit..var det nu har varit..;)

När jag nu skrivit dessa rader hör jag min pappas röst i skallen.."Man..vem är det, säg JAG..du tar inte ställning när du säger man"..;) Så är det..så jag börjar om..JAG riktigt känner hur JAG börjar komma tillbaka från där JAG varit..var det nu har varit"..

Min pappa har varit död i många år..känns tryggt att hans ord poppar upp i huvudet  emellanåt..


Som sagt en strålande dag och första halvan tillbringade jag och Vince på jobb..där vi gjorde strålande saker tillsammans med vännen och bästa arbetskamraten..som också var där dagtid..tror vi tre kan känna oss väldigt nöjda..;))


Hoppade av vid Oshögavägen och tog några varv i den fårhagen..satte mig på en tuva o vände näsan mot solen och bara hoppades på lite rödfärg..;)

Vince fick sköta sig bäst han kunde och det var då han snodde handduken..även Vince kan hitta på bus..      


Det som fördärvade denna dagen var ett par smällare i snabb takt och det när vi var ute i trädgården för att inspektera allt löv och gammalt o visset..jag blev överraskad och Vince blev rädd..stannade ute tills han blev lugn och ville gå med mig för att kolla in det där härliga som kommer upp nu..       men jäkla ungar..VARFÖR smälla nu?!??  


Trädgården gav mig  stresskänsla..måste hinna med det också..

I morgon praktik igen och då ska jag se till att komma i väg när jag ska..MÅSTE hinna med...allt möjligt..;))  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards