Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Catja Lindeblad - 27 mars 2012 12:46

Fortsätter med mitt negativa jag..trots vårsol,hundar och rulltårta till kaffet..

Idag blev jag jävligt arg alltså..

Häromdagen berättade Linus/Milos husse om brandkårsutryckning vid backen..men inte såg jag nåt då..idag gick vi längs med slingan ner mot dammen och DÄR har ungjävlarna satt fyr och det rejält..     Ett stort område alldeles svart..det kunde ju ha slutat riktigt illa..ligger hus i närheten..tänk er en torr sommardag..och dom har verkligen kämpat med att sätta fyr..svarta fläckar hela vägen ner mot det stora området..ja, jäklar..tur att inte blåsippsbacken rykte..      


Skitungar säger jag bara..fördärvar och slår  sönder..fick höra att bron vid tågstationen med den fina paviljongen är sönderslagen..och kom inte o säg att "ungarna" är frustrerade och inte har nåt att göra för då..EXPLODERAR JAG..!!


Fick bli två STORA rulltårtbitar när jag kom hem..

Aja o Floyd på backen idag..Kasper   dök upp och fortfarande går det inte så bra med dessa två killar tillsammans, trist!

Så Floyd i koppel och vi gick..plötsligt var Aja och Floyd pyts väck..så det var då Kaspers husse och jag  fortsatte upp vid slingan och såg förödelsen..        

Nere bland allt det svarta träffade vi på Zindy..;) lite gott luktar hon nog fortfarande åtminstone enligt Vince..;)    

Men till Söndag är det nog ok så man kan träffa hela "glada hundgänget"  


Snart möte och jag tycker jag precis lämnat jobb..ingen rast o ingen ro..;)  

Tjingeling!!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards