Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Catja Lindeblad - 16 mars 2012 18:59

Ibland ordnar sig allt till det bästa,utan man behöver göra så mycket åt det..  

För inte kom jag upp som jag skulle i morse..så det blev panik i både minne o sinne

Klockan 09 ringer telefon och C tycker vi ska träffas inne i stan istället..voila'..

Stresshormonerna la sig på plats och jag ställde undan moppen..(fast jag var NÄSTAN klar)


En trevlig dag med C och vi shoppade loss på..APOTEKET..;)) Ett lip balm, handkräm (för MYCKET torra händer) och tandtråd..

Undrar om det har med åldern att göra..det skulle INTE ha hänt för 5 år sen kan jag säga..;))

Ett slag var jag nära att slå till och köpa ett par skor..bekväma, gympa skor helst..till vilket pris som helst..(nästan) mina boots höll på att DÖDA mina tår..så jäkla ont så jag nästan inte kunde prata..och DÅ har jag ONT..

Hel knasigt att ta på sig hyfsat nya boots att gå långtur med..men ibland hänger inte hjärnan med i tänket..( rätt ofta faktiskt;)


Till sist hamnade vi på Rose garden..denna fantastiska restaurang med MASSOR med mat..rätt ställe för en hungrig..92 riksdaler har dom höjt det till..10 olika rätter, ris, nudlar, sushi, sallader,dryck, efterrätt och kaffe..ja, det är billigt!


Tog mig med nöd o näppe hem och fick kastat av skorna och på med gamla väl ingångna..och ut med Vince        

Sen gjorde jag mig själv förvånad med att greppa räfsan och gå till attack mot löv och annat skit i trädgården..blommor blev planterade..       Vince hjälpte till, så mycket att han var farligt nära att åka in..   och DÅ UPPTÄCKTE JAG DENNA USLING..och jag fick MORD i sinnet!!  

Jäklar också..nu är dessa äckliga på G..spot on åker på i kväll..

Så nu vet ni..årets första FÄSTING är MÖRDAD!  


Nu ska jag sträcka ut min lekamen i soffan och krama om mina tår..har fortfarande ont..:(    

Ps: glömde ju..jag handlade ju faktiskt två stycken hallonvrål stänger och drink mått 2 cl och 4 cl..(än är det liv i tanten;))  

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards