Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Catja Lindeblad - 8 mars 2012 19:33

Det var alldeles förfärligt onödigt, det som låg på marken när jag tittade ut i morse..   nu när vintergäck,tulpaner och påskliljor börjar titta upp, så behöver vi inte snö, inte ens jag..      

Så jag var INTE glad.."lite fnissig" blev jag när jag läste tidningen..i bostadsområdet "Seved" har det varit ordentliga problem..de som delat post har känt sig hotade och därför skulle nu "kända profiler"(alltså de som bor där) dela posten istället..i morse stod det att projektet hade lagts på is..det fanns inga "lämpliga personer"..;))  


En nio-års tös dök upp på backen idag..finaste Aja..HIPP HIPP HURRA!!  


Hoppas hon fick många grisöron..;)    

Ingen kaffepaus när jag kom hem, utan rätt igång med städet och finns det något mer tråkigt än detta??

Höll på att gå under av allt katthår..det är det allra värsta..hundhår är INGENTING i jämförelse..

Nästan klar vid 17-tiden..men jag sket i vilket och stack iväg i hopp om att träffa "glada hundgänget"..ett par stycken träffade jag..och Sessan har börjat löpa..   vilket Vince fattade väldigt snabbt..;)

Härlig em/kväll..sol och all snön hade nästan försvunnit tack o lov för det..;)                    

Lite stolt över Vince idag..fasanerna skrek o kallade, svansen vispade och Vince stack iväg, men jag lyckades kalla tillbaka honom..men han var sugen, det var han..;))

Nu lite kaffe och jag tror jag får ta "fem minuter" på soffan

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards