Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Catja Lindeblad - 5 mars 2012 19:09

En solig dag i både sinne och minne..;)

Traskade med darrande ben till tandläkaren i dag..inte kunde jag väl ha lika stor tur detta året..så mycket godis jag kränger..!?!?

Men minsann det hade jag..INGA HÅL;))

Faktiskt är det rätt många år sen jag hade hål, och jag är så tacksam för det..800 riksdaler blev kalaset denna gång och så gärna så..;)


Min tandläkare är en humoristisk man med inslag av sadism..han hummar gärna lite extra vid varje tand så att jag ska tro att det är kört..för att inte tala om när han kollar in Rtg plåtarna..men det får han gärna göra..det har blivit lite av en grej..för 15 år sen när jag kom till honom var jag näst in till i chock..så rädd var jag för tandläkaren..men han och hans tandsköterska fixade så att jag numera kan gå dit utan tänka allt för mycket på det..det tillhör inte mina favorit sysselsättningar, men det är helt ok och jag kan till och med tycka att det är roligt när den nya tandsköterskan ringer upp för att boka tid..hon är precis som den förra..så glad o trevlig


Backen några varv blev det och fasanerna dom flaxade runt..   men han bröt o kom när jag visslade..  

En del av glada hundgänget var där och Elliot passade på att jaga..kanin(?)   det blev extra motions runda för husse..;)          

Nu i skrivandes stund kom jag på att det är föreningsmöte..:( alla andra gånger har jag jobbat, så idag HADE jag faktiskt tänkt gå..      

Imorgon är det praktik igen..få se vad vi hittar på då..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards