Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Catja Lindeblad - 11 mars 2012 18:59

Söndag igen..tycker tiden springer alldeles för fort..jag som ändå har rätt gott om tid, tycker att jag knappt har nån tid alls över..;)

Kanske ska man gå ner till 50%..eller varför inte ännu mindre..


Två nätter jobbade och Vince har fått vara sömnpiller.. vilket funkade rätt bra:)  

En strålande morgon och jag kunde bara inte gå och lägga mig, så jag gick för att träffa "glada hundgänget"..lite oro i lägret idag..tre tikar i löpet, vilket fick grabbarna att gå i spinn..  

Blev snabb sorti för tjejerna och jag lyckades o hålla kvar Vince hos mig..  

Att det var ett bra beslut att gå till backen i morse upptäckte jag när jag slog upp de blå nästa gång..då var det mulet..:(

Men det börjar hända nåt nu alltså..mössan är borta, vantarna behåller jag lite till..trädgården skriker på uppmärksamhet..(det får bli sen;) ja, våren är på ingång..              


För övrigt rinner näsan och jag nyser..det är väl satan om jag ska bli förkyld IGEN!!                  


Sitter ofta och tittar på Ursulas hemsida..på texten "valpar väntas"..skulle så gärna vilja..undrar hur det blir när valparna är födda..? Då gäller det att passa sig..man kanske inte ska gå in o kolla alls!?

Tänker ibland att det fixar sig nog..jag köper..bägge två får vara hemma och hålla varandra sällskap och det är ju natt och dom sover..(?) jag går ner mer i arbetstid och lever på nudlar o vatten..;)

Men så tänker jag att det är ju inte schyst mot Vince som är van att jobba med mig och valpen kan ju inte vara själv och hur skulle jag tycka att det var utan min arbetskamrat..nä, jag får tänka med huvudet denna gång, fast jag knappt har nåt..och det lär väl visa sig..;))

Kanske ändrar sig chefen sådär i sista minuten..;) i vilket fall som helst är säkert alla tingade i förväg..


Nu får det bli lite soffhäng..Vince hänger redan..;)

I morgon praktik..ingen rast o ingen ro..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards