Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Catja Lindeblad - 14 mars 2012 19:27

Vissa människor är som kobror..snabba till attack och kalla ögon..och jag blir arg över min oförmåga att hantera dessa människor..  


Käglinge efter mötet på jobb..många hundar på plats där idag och jag har fått en ny favorit..petit är det enda jag kom ihåg när ägaren berättade vad rasen hette..himla trevlig i alla fall..   jakthund var det så klart, på något konstigt vis är det alltid jakt hundarna jag tycker är vackrast..två andra favoriter var där också, vorsteh..gillar speciellt den strävhåriga..              


Så efter ett antal varv inne i Käglinge mådde jag definitivt bättre, tack o lov för hundar.;)) och jag bestämde mig för att bli en kobra själv..med MÅNGA huggtänder..;))          


I  morgon är en dag i städets tecken..åtminstone är det min tanke..ska också försöka mig på att recensera de tre böcker jag läst..vilket har visats sig vara en svår grej..för där jag ska skriva kommer det hela tiden fram "skrivskyddat" och jag FATTAR ingenting!!

Ett till försök får det bli, sen får jag skicka ett hjälp mail till expertisen..

Nu vill Vince ha min uppmärksamhet..han springer och hämtar diverse saker och kastar dessa på mig..tur att det är mjuka saker..;))  

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards