Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Catja Lindeblad - 1 februari 2010 15:24

I dag ledig... sedvanlig tur med Vincent..men inga kompisar i sikte vare sig för mig eller Vince    

Kom lite snöflingor singlande ner..men det var det lilla och det var nästan "varmt" runt 0..så vi kastade lite snöbollar

Kameran hade jag så klart med mig;)                  

 Kom sen i väg till biblioteket och fick lämnat  böckerna

så jag slapp böter denna gång, dom sista gångerna har jag varit rätt "slarvig" med det.och det har gått några dagar över tid.. men så har jag hunnit läsa ut alla och det kan väl dom där kronorna vara värt.

Sonen kom på besök..alltid trevligt, och jag försökte pracka på honom lite arbetsuppgifter..

"Det fixar sig morsan" är hans standarsvar och det är sant det gör det, men man vet inte NÄR...så sonen min.. se det som en påminnelse om du läser detta;)

Var inom djuraffären också och handlade hund o kattmat och kattsand o lite "gottis" till Vince.. 1250 riksdaler och det var torrfodret, katterna har ju sin "blötmat" också så det blir väl en 300 till kan tänka.

Nu är det dags att springa ut ett varv igen..få se om vi har tur och träffa på nån fyrbent.    

Hej hopp.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards