Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Catja Lindeblad - 26 februari 2010 14:40

Hej vad det töar o går på...

Fick på mig mina fina fodrade gummistövlar och plaskade loss..

Det finns tre saker jag är väldigt nöjd med att ha handlat denna vinter, mina överdragsbyxor, känger, fodrade tretorns gummistövlar, för en gångs skull gjorde jag det rätta..

Härligt väder också, nästan varmt:) och solen tittade fram...jo nu är det nog på gång!!


Gick upp vid "ravinen" längs med dammen och sen vidare ut på fältet..så vi höll oss "himmavid"..ingen i sikte vare sig fyrbent el tvåbent.      

Vince hade fullt upp med sork hål(?) men han höll koll på mig och kom på visselpipan tack o lov      

Fick kollat in lite knoppar på träden..jajamen!!  

På framsidan tittar min julros fram liten o ynklig..har ju inte haft en chans med all denna snön.  


I morse väckte Vince mig genom att försöka lyfta på mina ögonlock:) trodde först att det var en tillfällighet..så jag blundade men han gjorde det igen o igen..satte nosen till o drog uppåt:) klockan var runt 8..hade tänkt att sova till 9 i alla fall eftersom det är jobbe helg..men det var bara och hoppa i morgontofflorna.  

Nu dax med lite käk och sen lite vila (kanske)

Tack för dom kommentarer jag får.. kul!   Ann! Hälsa tillbaka till Thomas!!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards