Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Catja Lindeblad - 21 februari 2010 14:14

Sista lediga da'n..sen stundar en veckas jobb..

Så då gick vi på tur...  

Käglinge igen och det var minsann ingen lätt match..super halt på vägarna så det var ett o annat ofrivilligt dans steg

Vi lyckades i alla fall komma dit med alla ben i behåll.

Vince är inte helt ok med det här att gå "fot"..själv tycker jag väl att det är ok om han går med hyfsat slakt koppel, men när vi är på väg till något kul så fullkomligt kryper det i kroppen på honom och det är ju inte så lätt att sansa sig då;)  


Väl där var det både kaniner, fasaner och ett gäng hundar

Började med att gå slingan och avslutade med får hagen, ute på slingan bland buskarna stod den där: fasanen..

Vince var precis bakom mig när jag försökte smyga med kameran, inte helt lätt.. men ett kort blev det innan den tog till vingar.  

Det är bra övning att gå där i "skogen" och i dag lydde han med glans varje gång jag kallade:)

Fick tips om en spårkurs av en av "gubbarna" jag träffade på

har kollat runt på en del innan, men antingen fullsatt eller så för långt bort och har man inte körkort så är det lite besvärligt.      

En härlig tur blev det, blåste bistra vindar och det snöade men vi var lika glada för det!    

I går var jag inte lika munter..satt/låg i soffan och tittade på film o Vince tuggade på sitt "lördagsgodis" och sen slår jag en blick på honom..o det är minsann inte benet han så njutningsfullt tuggar på.. nädå..det är min eltandborste hur detta har gått till har jag inte den blekaste aning om..så jag blev lite sur där.  

Nu är det fika dags för att återställa balansen och sen lite skönhetsvård på samtliga djur.

Tjingeling.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards