Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Catja Lindeblad - 5 februari 2010 17:25

Då var det minsann fredag igen, här går det undan.    

Solen kom fram och det blev skön tur med Vince..dock utan några hundkompisar, han fick klara sig med mig.        

Träffade på en kvinna med en 13-årig golden och när vi pratar berättar hon om sin irländare för många år sen och vi kom fram till att det var bror till min första irländska setter Leffy..    

Världen är bra liten..kul var det..den hunden blev lika gammal som Leffy..14 år..

Varit och handlat kattmat och lite annat, notan slutade på 868:-..jag nickade och log..lite ansträngt..kollade kvittot o jodå det stämde,katterna äter ju inte vad som helst..det är gourmet mat för hela slanten, icke mjau eller för den delen whiskas.

När jag kom hem träffade jag på ena grannen som efter jag dreglat över hennes tilltänkta middag bjöd in mig på detsamma, men jag tackade nej, nån måtta får det ju vara.

Har väldigt snälla grannar..min närmaste granne brukar göra så fint framför min ytterdörr, tacksamt i detta väder.

Nu är det dags att fixa mat till oss.

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards