Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Catja Lindeblad - 14 februari 2010 08:48

Jobbpasset avklarat..och jag är nu ledig en vecka!

Denna  lediga vecka ska jag försöka vara lite mer aktiv än förra, då jag i stort sett bara kuta runt med Vince..det ska jag göra nu med, men lite annat också ,sånt som jag har tänkt "det gör jag sen" är lite av en expert  på att tänka just så.  

Lite mer aktiv träning på Vince hade inte heller varit fel..lydnad är färskvara sägs det ju;) fast han är väldigt duktig än så länge..det kan ju svänga fort och han kan bli både döv o blind..han har ju faktiskt stuckit iväg från mig vid två tillfällen och det kommer säkert fler gånger, man hör ju andra berätta om deras hundar som var riktiga stjärnor för att sen vid ett års ålder löpa amok...hemska tanke!!  

I morse kom lilla söta cockerspaniel Tilda och avlöste Vince..

Vince blev rent "tossig"  det var bara en vecka sedan hon hade löpt så det var toppen..Vince pep sig igenom morgonrapporten..inte lätt att vara pojkhund.

Inte lätt att vara människa heller.. för när vi skulle åka hem startade inte kollegans bil..o inte kunde jag putta igång den heller(knäppt att jag ens tänkte tanken) vi fick ta hjälp av manfolk..

Men nu kallar sängen på oss.. alla har fått sitt, lite extra gott för det är ju Alla Hjärtans Dag!!

 

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards