Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Catja Lindeblad - 23 februari 2010 17:57

  Vaknade 1615 av att Vince stod i sängen och glodde på mig..snarkade jag kanske??   Det var i alla fall tur för jag hade missat att ställa klockan även denna gång.

Trött och seg denna dag..första natten är alltid värst

Inget bröd hade jag heller..så det blev knäcke till frukost och knäcke till middag o massor med kaffe, inte konstigt att magen protesterar ibland.

Ont i kroppen efter fallet igår..riktig träningsvärk..inte för jag någonsin har haft riktig träningsvärk, men jag kan föreställa mig det;)

 När vi var ute kom en bil körandes i full karriär på gångbanan så vi fick hoppa upp i en snövall..sa ett par väl valda ord..riktigt fula ord..som jag nu hoppas att han inte hörde..han kanske kör över mig nästa gång då...

Dags att samla ihop grejerna för nästa pass och peppa upp sig.. Vince gillar det skarp.. o tror jag det.. alla goa mackor o gott i gott från alla..  

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards