Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Catja Lindeblad - 6 februari 2010 15:33

Dagen i dag har varit lite seg..trots alla förutsättningar som snö, sol, Vince, ledig.    

Trots detta så...beror nog på en förkylningsattack IGEN, ont i halsen och just halsont gör mig galen!!

Ute har vi så klart varit..träffade på en collie tik, en försiktig liten fröken och Vince burdusa sätt gick inte hem..

Försökte mig på "hemmets skötsel" igår, dvs städ o sånt tråkigt..gjorde misstaget och började sortera undan foton..vilket innebar att jag blev sittande med det istället och nu är mer eller mindre hela golvet täckt med kort.

Djuren tror att det är en ny sorts lek med grejer att plocka upp till mig och det är ju bra, fast kort är inte gjorda för den typen av behandling.  

Så idag får jag ge städandet en chans till..kanske..

Tjolahopp.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards