Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Catja Lindeblad - 7 februari 2010 15:18

Blev det nu städat igår??

Nej o åter nej..fortsatte att glo på kort på dom kära..fyrbenta och tvåbenta, fick i allafall ner korten i fotoalbum.

Tog så många på Vince när han var plutteliten, o oj vad jag blev sugen på en sån där liten igen..fick besinna mig och ta ett djupt andetag...    

Tanken blev kvar..kanske när Vince är 2-3 år

Syrran hans finns hos uppfödaren så kanske..kan nog inte motstå om det blir valpar där:=)

Hittade många kort på dom andra voffsingarna..käre Zeb..         Underbar..otroligt snäll och Leffy som valp...  4 månader är han här..så längesen..en riktig pärla.

En riktig nostalgi tripp..nu tillbaks till verkligheten..

Försökte få med mig vännina och Coco till Käglinge men hon var och shoppade loss, så Vince och jag travade dit själv  

Först träffade vi på en golden med husse..o det var en hejare att snacka..(förmodligen tänkte han detsamma om mig) säkert stod vi där i 45 minuter, hundarna sprang..

Försökte gå slingan men det var så mycket snö så det var näst intill omöjligt.     Uppe vid får hagen mötte vi två flattar, en tik och en hane         Vince fick på öronen av hanen, så han gick och såg deppig ut ett tag     Sen kom whippet gänget och då blev det springa av..         Tre timmar i käglinge blev det..härligt!

Sonen på besök därefter..och nu middag.  

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards