Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Catja Lindeblad - 22 februari 2010 12:28

Så var det då dags för lite arbetstid;)

Det är konstigt för alltid när jag ska på ett pass, och behöver sova liiite längre, då vaknar jag långt innan klockan ringt..så även idag.  

Ska även komma haltandes till jobb, tror det var likadant sist jag jobbade.  

I dag trodde jag att jag var en hejare på att klättra och skulle ta mig upp för "ravinen"...nå det kunde jag inte..trillade..slog till mitt redan onda ben och knä't på det andra..jäkla massa träd i vägen.  

Vince kom till undsättning med mun mot mun metoden och det gjorde naturligtvis susen..

Det hade kommit en hel del snö och det har blåst, så på sina håll var det rätt djupt.  

Nu tycker till och med jag att det kan räcka..

Sonen tycker att jag har samma motiv på mina kort...Vince/snö..Vince/snö.....ja ni fattar, så nu får även jag längta efter Vince/gräs.......  

Vince har även tuggat itu sin lilla lampa som han hade i halsbandet, det är den tredje..så nu köper jag ingen mer..

den sista fattar jag inte hur han lyckades, för halsbandet tog jag av när vi var inne men ändå..turligt nog har han bara tuggat ej svalt, batteri kan ju inte vara så bra i magen;)  

Nu en kopp java och två alvedon, sen ska jag lägga benen högt ett tag.

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards