Alla inlägg den 1 september 2010

Av Catja Lindeblad - 1 september 2010 19:59

En natt avklarad och det är den enda på en hel del dagar..

Arbetsplatsträff i dag så sömnintaget var c:a 1timme och 30 minuter, först tänkte jag inte gå och lägga mig..men när jag slog pannan i datan så var det bara att krypa till kojs:)

Min mobil hade jag slängt in i vårt "natt fack" och arbetets mobil hade jag med mig hem, och på den mobilen var larmet icke att lita på!!

Höll på att försova mig men tack o lov har man en bra inre klocka..  

Lite smått och gott på mötet men framförallt  grillad korv med bröd och urgoda tårtor;))

Inte så dumt att få sådant när man är på möte..


Kvicknade till efter sockerintaget och var hyfsat pigg trots allt..

Vince var hemma och vilade ut..

Positiva reaktioner för det med vårdhund, så nu är det ju bara att Yrsa Franzen ska kontakta mig..hade ju bestämt mitten på Augusti men sen hade hon osmaken att gå och bli sjukskriven..ville ju ha just henne, annars finns det en i Landskrona..så vi får väl se hur länge jag kan vänta..:)


Träff med Coco tösen och väninnan och glada hundgänget:)

Vi var många men inte alla..      

Elliot passade på att sticka, Vince var sugen..men med mina vrål så gjorde han bäst i att stanna..;)  

Stor skillnad när det är bara han och jag..då håller han koll och lyder så moders hjärtat sväller..  

Det är som när sonen var liten och jag tog tag i telefonen..då var det bus på gång direkt..

Vince tänker väl att "där går hon o babblar, nu passar jag/vi på"          

Härligt väder har det varit dessa dagar och det ska visst hålla i sig ett par dagar till..det är bara att tacka ödmjukast..så här ska en höstdag vara:))  


Nu har jag hällt ett helt glas saft på mattan, så det är väl bara att sätta igång och städa en skvätt..o ja tvätten..den är fortfarande kvar..men nu så..kanske..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards