Alla inlägg den 9 september 2010

Av Catja Lindeblad - 9 september 2010 17:48

Redan torsdag..jag undrar var dessa dagarna tog vägen..gick av onsdag förra veckan.. och inte har jag hunnit med vad jag skulle..;))

Men så är det hela tiden..när jag jobbade mina 87% så hann jag faktiskt mer..fast jag tror jag njuter mer av livet och tar dagen som det kommer nu med mina 67% och så ska det ju vara..mindfullnes..eller vad det nu heter..fast det är klart, när tvätten hopar sig och dammet virvlar runt, då önskar man att man hade en städerska..;) eller bättre pli på sig själv..numera kan jag ju inte skylla på sonen..djuren är rätt så stökiga av sig förstås..Vince i synnerhet..han plockar fram och jag plockar undan..han har en stor tunna med grejer och allt åker fram..speciellt när jag tittar på tv..;)


Pratade faktiskt om det i dag, det här med städning..och väninnan kom ihåg att hon faktiskt lovat mig att städa skåp..  

Väninnan gillar sånt..hennes man också..dom är galna i att dammsuga..bägge två..be my guest säger jag bara..dom har ju nyckel..:))


Planerade för Arrietur men fick ett sms: "backen nu" så det var bara att kasta sig ut..vet inte om jag fick kammat håret men det blåste så det gick på ett ut..:)

Fick sällskap av Kasper som kom utan husse...   trodde han rymt, men husse kom efter en stund:)  

En trevlig backestund med Cocotösen, Kasper och Ajja..            

När jag kom hem fick jag fnatt och tog tag i dammsugaren, så nu ser här hyfsat ok ut..lökarna är dock kvar på bokhyllan..vet fortfarande inte var jag ska gräva ner dessa..fick kollat på kort från i våras, för att luska ut VAR någonstans jag kan peta ner dem..

Funderar på att gräva ny rabatt och minimera gräsmattan..vi får se..


Sonen på besök, lite snick snack..:) och nu mat..kycklingfile' fylld med mozzarella och soltorkad tomat..

I morgon kommer jag förhoppningsvis att vaccinera kattuslingarna;) annars får det bli nästa ledighetsprojekt, dvs nästa vecka:))

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards