Alla inlägg den 22 september 2010

Av Catja Lindeblad - 22 september 2010 21:30

En sån fantastisk dag..upp tidigt och iväg..många,många härliga timmar i Käglinge  

Lagom med folk, stillhet och ro, höstfärger, sol, en vacker hund och kaffe..kan livet bli bättre:))  

Hamnade nere vid dammarna och där satt vi länge, Vince och jag..dvs jag satt, Vince sprang:)              


Så var det dags för finputsning av våra uteplatser, imorgon kör det igång, det har varit en lång startsträcka..detta har dom snackat om i minst två år...dom kör nog efter mitt motto "det man inte gör idag, gör man en annan dag"

Visserligen ringde vaktmästaren på en dag i våras och ville göra det då...mitt i växtsäsong och trädgårdsmys..min förening i ett nötskal..

Tur att jag är ledig för det kommer nog att höras en del..högtryckstvätt..hammrande och bankande..många bräder som ska bytas ut..grannens balkong är kass..har tänkt många gånger att snart får man hela skiten över sig..balkongen alltså, inte grannen;)


Såg reprisen av Ullared...en ny stjärna..Åke, fast jag har inte den blekaste aning om vad han säger för nåt..

I kväll ska jag verkligen försöka lägga mig tidigt..så att jag hoppar ur sängen med ett glädjetjut(?) i arla morgonstund

för jag har naturligtvis inte plockat undan på uteplatsen..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards