Alla inlägg den 5 september 2010

Av Catja Lindeblad - 5 september 2010 20:32

Ännu en härlig dag...måtte det fortsätta veckan ut:)    

Morgonturen på backen (igen)

Träffade på Bolt, denna söta lilla hund som minsann har dobberman i sig..;) inte för jag kan se det..    

Det var ett tag sen jag såg honom, så det var riktigt trevligt

Vince var lite skeptisk till en början..han hade nog glömt bort honom:)  

Men sen var det hej o hå och brottningsmatch, och Bolt var en hejare att hålla igång..       

Vi tvåbenta satt på bänken och babblade..men det låter ju alltid bra att säga: "var ute två timmar med hunden"..folk blir så impade då och tycker man är riktigt sportig;))

Därmed inte sagt att mina två/tre timmars turer är slappeturer, nädå.. vi går mycket Vince och jag..:)

Sen blev det byte..Bolt gick hem och Maja kom, labbetiken från igår..så lite snick snack där..    


Hade tankar på att fortsätta med mitt trädgårdsprojekt, är inte på långa vägar klar..men så blev det ju inte..    

Istället blev det Media markt med son och svärdotter..

Skulle köpa dammsugspåsar..och det blev det..jadå..men det blev videokamera också och lite annat smått o gott..

Så nu gott folk på backen..nu får ni passa er, för nästa gång är ni med på film;))

Har en känsla av att jag få gå evigt ensam uppe på backen då..för det finns inget värre än att bli filmad och ännu värre när man pratar och man tänker: "är det så här man låter"


För många år sen när var och varannan hade denna tingest med på varenda fest..så blev jag filmad..jag var sannerligen inte helt nykter och jag tyckte jag var guds gåva..tror till och med jag dansade på bordet..den filmen dagen efter.. FASANSFULLT..tror inte jag pratade med någon på en vecka;)..

Så det blir på våra jyckar jag riktar linsen..

Efter det blev det kinamat.promenad och nu soffan och Irene Huss;)

I morgon är det dags att slita upp börsen igen..vellinge blomman here we come..;)

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards