Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Catja Lindeblad - 10 januari 2011 19:07

Det är den 10/1 idag och ändå smäller det raketer här och var..kanske har dom haft rea på överskottet av raketer..inte vet jag..men tack vare det gick jag över backen, hade tänkt att vara lite lat och ta en annan runda..för att snabbt komma hem och käka..  


Kolsvart på backen och ingen lampa på Vince..däremot funkade min hörsel och vi hörde Sessans matte någonstans i det mörka..

Så det blev jackpott..både Zindy, Cocotösen och Sessan på backen idag..HÄRLIGT!!

Vince tyckte det var extra härligt för både Sessan och Coco löpte..Sessans matte var inte riktigt säker..men Vince kunde berätta att så var minsann fallet..;)  


Trots detta eller tack vare kunde inte Vince motstå Zindy's frihetsbehov..vips var dom borta..tyckte nog att jag höll mig hyfsat lugn och bägge två kom rätt snabbt tillbaka..


För övrigt har jag varit på utflykt i stora staden för träff med syster yster..och jisses vad folk det var i stan..usch..känner mig alltid (mer) förvirrad när jag är där..

Passade på att kolla in jackor..vill ha en hyfsat varm med MÅNGA och stora fickor..den får inte vara klumpig.. och priset ska vara hyfsat,var finner man en sådan månne?

Hittade ingen..  


Har fått mail från vårdhundskolan..tiden ändrad men dagen står fast, på fredag är det ÄNTLIGEN dags..ska bli spännande!

Utan hundar första gången..det blir teori..och det kan väl vara bra så jag i lugn o ro kommer upp på rätt tåg..;)


Har till min fasa börjat få ont i halsen och det duger inte..få ta nån intensiv kur fort som bara attan..

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards