Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Catja Lindeblad - 20 januari 2011 18:15

I dag lyckades jag komma upp vid 8..

30 minuters snooze är helt ok..

Hade så många planer för idag..

En av planerna gick jag ut och avbokade direkt..var inte i fas med tvättstugan..

Inte heller plan två..dammsugaren kändes rätt..

Däremot plan tre..koppel på Vince sen styrde vi näsan mot Arrie..  


Kallt idag, något som jag lyckats förtränga sen morgonrundan, så lite frös jag..men efter rask språngmarsch med taggad hund så var jag rent svettig    

Träffade på "förmiddagsgänget" på hemvägen..Aja, Floyd och Kasper..  

Kasper var på väg hem..åtminstone var hans husse det..men Kasper är en artig hund, såklart han skulle hälsa på oss..;)  

Vi slog följe upp över backen, och hittade Kaspers husse där, lurandes i buskarna..;)  


Sen var det dags för plan fyra och den gick också bra..allt som innebär att öppna plånboken och shoppa loss är kul..även om det som nu gällde att köpa gourme' mat åt katterna..slinker alltid ner nåt mer..så även denna gång..


Kvällsrundan blev runt backen och där fick jag äntligen träffa rottisen Balou, som jag har hört talas om..Balou's husse hade hört talas om Vince med..:)


Resten av mina planer har jag lagt över till i morgon..och är det nån som undrar om jag lyckades stå emot glass skriket från frysen igår är svaret JA..däremot kunde jag INTE stå emot en påse salmiak fylld choklad..:(

Men jag fick mitt straff..jäkligt ont i magen!  



Nu är det dags med kloklipp på katterna

Ett par tag med borsten blir det också..

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards