Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Catja Lindeblad - 27 januari 2011 18:04

Mötesdag idag..planeringsdag..alla nattisar på Husie stadsdel..

Gräsligt ont i ryggen av allt sittande..annars var det ok, kul att kolla in vad det är för andra människor som håller skutan flytande om nätterna.


Svärdotter tog hand om Vince, och det tackar jag för...;)

Många timmar annars för min kamrat, och det hade ju inte gått, fast han skulle ju varit med.. han är också en medarbetare..:)


Hade ställt tre klockor i morse..väckning satt till 04:30..FASANSFULLT!

Kom upp..med en gång..ingen snooze, det vågade jag inte..

Vince kunde knappt öppna ögonen, men första promenaden tog vi då, med en gång..

Min övertygelse över att jobba natt blev bergfast!

Tror Vince håller med mig!  


Aldrig (tror jag) kommer jag att gå över på dagen..näst intill tortyr att vara uppe vid den tidpunkten!


Kallt och härligt har det varit dessa dagar..betydligt bättre än dimma, duggregn.


Tränings schemat har kommit och nu hoppas jag att det går igång..ingen snökaos och ingen sjukdom..

Första träffen den 6/2: Belöning, störning, träningsdagbok, avbryt, fri..


Nästa gång ser jag att det är det här som vi kämpar med..APPORTERING..fast jag tror inte det är med apportbock..(som han hatar) och då går det bättre, han har börjat bära saker, och det är bra..;)

Mycket träning nu..och ibland går det med glans och ibland inte alls..;)


Tänkte ta mig ner till öppen träning en dag..det behövs tränas med folk o fä runt omkring..;)

Kanske helgen efter den 6..då vet man lite mer vad som behövs..

Det finns väl ljusknappar där med..;)


Nu blir det lite käk och sen tänker jag lägga min värkande rygg i soffan..

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards