Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Catja Lindeblad - 24 januari 2011 13:24

Måndag och tät dimma OCH råkallt..kan inte bli sämre..

Nu för tiden kan jag inte gå utan mössa, förr hade jag ALDRIG mössa..nu vet jag inte hur många plusgrader det måste vara innan jag skippar den..10 ??

Försökte idag..trots allt var det inga minus, även om det kändes så..men mössan åkte på..


I dag blev det backen, hoppades på att träffa nån fyrbent med tillhörande tvåbent..  

Floyd dök upp en kvart efter vi hade kommit dit..   Floyd's matte hade överlevt kraschen med hundarna..lite lätt haltande och med bandage ,vågade hon sig ut..  


Lite senare dök Kasper upp   ...och husse..

Det är härligt att se jyckarna springa som tosiga..:)         

Denna dag var det Vince som skällde..hela tiden..han hann inte i fatt och lät som en leksaks hund som piper när man klämmer den på magen..        

Leriga och skitiga men glada, så det är smällar man får ta..det var rent hemma, ett par timmar i alla fall..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards