Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Catja Lindeblad - 21 januari 2011 18:23

Nu är det dags att börja använda post it lappar..glömde att jag bokat om tvätt tiden till i morse..kl 07..kunde inte fatta varför klockan ringde..och inte någon gång under dom bistra morgon timmarna kom jag på det..OFATTBART..!  

Har redan en post it lapp på garderobsdörren..den sidan man ser direkt när man kommer in, där står mitt namn..inte för att jag tror att jag ska glömma det (än) utan för den lappen satt på en hundmatsäck vid leverans och jag satte lappen där och sen fick jag en liten pigg kommentar av sonen..och då fick den sitta kvar..lite på kul sådär..och det är nog inte så dumt ändå..om jag skulle glömma bort vad jag heter..


I dag har det varit riktigt råkallt, så termobyxorna åkte på igen..


Träffade på Aja   och Busan..   sen dök Hugo upp..   han har jag inte sett på ett bra tag..

Snygg kostym hade han..lille Hugo..        


Fick städat idag..

Eftermiddagsturen gick till rävskogen..     inga rävar men dock både hare och fasan..

Vince skötte sig fint..stannade hos mig..och haren sprang som en galning över åkern..Vince ville o,ja, han ville..hade han varit längre ifrån mig så vet jag inte om jag hade kunnat stoppa honom..  


Skönt att det varit minus grader..inte så mycket gegga då, och nu när jag torkat golvet o allting..  

Tjingeling..


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards