Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Catja Lindeblad - 12 januari 2011 19:09

I natt har jag då inte sovit mycket..kan inte använda mina öronproppar och hörde alla ljud, snörvlande, smaskande och framför allt snarkande..

Sen har jag hostat och snörvlat själv..så det är nog mest synd om mina grannar..


Snöat lite i natt..fortfarande inget jubel från mig..

Lite bättre väder idag än igår och det tackar jag för..så förb***** tråkigt med grå dimma..

Till och med kom solen fram en micro minut..


Orkade bara backen idag, lite feber har jag nog, men jag tar inte tempen för då blir jag förmodligen döds sjuk..


Träffade på Kasper, som denna dag höll ihop med husse..dvs dom kom samtidigt..;)  

Vince tådansade och höll svansen så högt att han nästan slog sig själv i nacken..  

Men Kasper gav inte upp och till sist fick han igång Vince..  


Aja dök också upp   och då blev det lite mer fart på killarna    

Lilla Aja som hade blivit så sugen på gott att hon ätit 1/2 kg choklad och fått åka in på sjukhuset, där hon legat med dropp..   tur det gick bra..det är livsfarligt det där godis suget..  

Men nu var Aja alldeles som vanligt, tack o lov för det!          

Inte nog med att Aja är en choklad flicka hon är minsann en kalender flicka också..

Matte skvallrade och jag fick hem o kolla.. jodå, i Juli månad, kennelklubbens almanacka, där simmar hon så fint..;)  


Efter det var jag tvungen att slänga mig på sängen..inte klokt vad en simpel förkylning kan ställa till med..eller är det åldern..?


Fick hämtat mina stövlar och västen..och ja..jag skulle tagit en storlek mindre..brukar minsann vara tvärtom..men här hade det räckt med S och det är man sannerligen inte van vid..men det går nog ändå..en tröja under då blir det ok..orkar inte klydda och skicka tillbaka..på denna väst finns nio (9) fickor..så jag kan stoppa på mig ALLT när jag är på tur med Vince..:)


Nu ska jag fixa nåt varmt att dricka, slänga i mig två alvedon och kolla in nån film..

Djuren tycker jag är urtrist..men man kan inte vara på topp jämt..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards