Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Catja Lindeblad - 18 januari 2011 18:02

Ingen dimma idag..till och med lite rosa borta vid horisonten..;)

Men en jäkla massa vatten..och nu ska det gå till minus grader..jisses säger jag bara..  


Träffade på Floyd, Kasper och Douglas..  

Vince tuffade till sig mot Douglas..men värre än så blev det inte..han har börjat med det lite då och då..svansen mot nacken och en massa morrande..skulle då den andre vara en tuff jäkel som Kasper då lägger han ner;)  

Douglas var nog inte så tuff för Vince han cirklade runt..tådansade..en riktig surgubbe..


Douglas gick hem..fast det var inte för Vince skull..sa dom..  

Sen blev det springa av..till och med Vince jagade Kasper:)  

Det brukar bli bra när dom är tre..när det är Kasper och Vince då är det ferdinand stuket på Vince, då ska han bara gå och lukta på blommorna..eller kissfläckar..och Kasper skäller på honom "kom igen din pensionär"      


Men nu jäklar var Vince på G..alla tre var på G..    

Så mycket på G att dom höll på att fälla Floyd's matte..en rejäl smäll på ena knät..

Kasper's husse bjöd armen..jag stod och tänkte "vilken adress ska jag nämna vid ambulans"..men knä't var på plats lite ömt men fullt fungerande..tur det!  

En enorm kraft i dessa hundkroppar..speciellt när dom är på G..


Själv får man väl säga att jag också är på G inte behövde jag gå och lägga mig mitt på dagen idag..kände mig helt som vanligt (nästan)  

Det tackar jag för och hoppas att nästa tillfälle aldrig kommer igen..nu ska jag äta mycket C-vitamin..och det finns det INTE i fastlagsbullar..men ändå..man måste ju fira att man är frisk..;)  


Nu blir det min favorit rätt, lax i folie..;)  

Sen klickar vi i gång igen..försöker få Vince att skilja på höger o vänster..

Tjingeling!





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards