Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Catja Lindeblad - 11 januari 2011 15:34

Vaknade tidigt idag..ont i halsen, örat, täppt i näsan och ont i vaderna(?)

Alltså jämmer och elände..stapplade ut med Vince..tack o lov att det är vinter..så man slipper frisera sig och bara trä på mössan..


Frukost sen och hett kaffe..två alvedon och sen ut igen..

Det blev backen..

Kasper dök upp..   utan husse..

Lilla bus Kasper som inte tyckte att det räckte med en tur, utan ville ha ett snack med Vince också..   husse kom efter en lång stund..lite lagom sur sådär..;)  


Apoteket nästa..behövde något som totalt bedövade halsen..det jag köpte sist var mest som godis..


Service är något väldigt bra..om dom bara väntade tills man kommit in..fixar inte när personalen kastar sig över en "kan jag hjälpa till"

Blir helt blank i huvudet..så naturligtvis glömde jag att fråga efter broddar..det andra jag skulle ha, lyckades jag att få med mig..  


Läste på löpsedlen att en "55-åring vann 12 miljoner" tog fel spel, tänkte ändra, men gjorde det inte och kammade hem många riksdaler..VARFÖR händer detta INTE MIG???


Nä, 25 spänn på triss är det mesta..ORÄTTVIST!

Som tröst för både det ena och det andra blev det ett besök på kondiset..en fastlagsbulle..suprise..

Grått och mulet och allmänt skitväder..nä jag går och lägger mig och drar täcket över min värkande skalle..

Hej svejs.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards