Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 1 juni 2010 17:42

I dag har det sannerligen varit depp-väder..

Regn och åter regn  

Tur att jag hade träff med väninna:)

Lite skvaller och kaffe med goa kakor, och såklart en stärkande långtur med Vince

Lite träning med Vince också..och i dag gick det bättre..

Det förstår jag så väl, för igår var vi ovänner..Vince och jag..

Varje gång jag vände ryggen till honom vid "sitta kvar" så låg han med alla benen i vädret o rullade runt eller vid platsliggandet var det allt annat som var kul..sorkar,möss,grodyngel..eller vad som helst..

Till sist gick jag i spinn..och då var det definitivt kört

Han är duktig..han stannar när det kommer andra hundar,han kommer när man kallar, sitt o ligg o allt det där

Så det är jag..när man ska upp till bevis..när folk ska bedömma och titta på, då blir jag stressad...

Så han känner av det från mig och inget funkar, så i dag tänkte jag att det kvittar väl på torsdag om det går åt skogen, han kan..


Fick hört från väninna och Coco tösen att snart är det fritt fram och det var ju tur det:)

Fyra nätter kvar att jobba innan semester och det är ju inte mycket:)

Nu lite käk till oss alla.

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards