Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 20 juni 2010 14:30

I går var jag på bröllop..genom tv visserligen..hade inte en tanke på att jag skulle kolla in..men så satte jag mig ändå..o det var ju så fint och lite lipa jag;)  


Var i Käglinge på tur både igår och idag..   hyfsat väder, såg lite hotfullt ut ett slag men inget regn kom..     3 timmar var vi iväg idag och vi hade turen att möta Hermez och Dumle:)  

  Vince o Hermez..  Vince o Dumle..

                          

Får i alla hagar:( så det blev rasthagen..fast först gick vi slingan och fikade vid sjön, hade Vince lös där, men såg sen två svanar och tänkte genast på Falcon`s matte som berättade om när Falcon "flög" i vattnet och jagade svanar..och det höll på att gå riktigt illa..     så Vince fick sitta fint bredvid mig:)  

Det gjorde han gärna, för jag hade gott vetebröd..

Trevligt att träffa Hermez igen och nu fick jag namnet på hans matte också;) och även telefonnr så det kan nog bli fler träffar..  


Telefon snack med sonen som har det varmt o gott i Grekland..  

Nu blir det lite mat..sen är tanken att sticka på den öppna träningen..få se hur det blir med det..MÅSTE se reprisen på Greys anatomy innan:)

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards