Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 5 juni 2010 17:57

Vaknade av total syrebrist och näst intill värmeslag..

Kan inte ha fönstret öppet på helgerna för mycket hejsan hoppsan därute..

Vacklade ut med kaffemuggen i högsta hugg och det var ett underbart väder..det är alltid det när jag jobbar..så tacka mig för det;)  

Ledig måndag och då ska det tydligen regna..har jag hört..

Behövde klippa gräset(igen) men det gjorde jag INTE..bara satt och försökte komma i fas med mig själv:)

Vince gjorde sitt bästa med att stampa ner blommorna i ett tappert försök att nå grannen Hubba för ett vänskapligt pusskalas..han lyckades med bägge grejerna!


Tack för kommentaren Jette! Nu har jag det i skrift och kan sitta och dregla över det lite då o då:)

Blev banne mig tårögd igen:)

Måste vara dessa kärring hormoner..

Snart dags att packa väskan igen och göra vår plikt..men först en kopp java till

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards