Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 27 juni 2010 17:58

En väldigt varm dag i dag och den blåaste himmel:)      

Fick hasta iväg för att köpa en ny vatten slang..den förra fick sluta som tuggleksak till Vince (ofrivilligt)  

Känner att det är hög tid att vattna blommorna, dom ser lite hängiga ut..  

Mycket folk på eko hallen..shopping sugna människor, men jag snodde mig på..fick handlat kattmat också..

Sen var det vattenkrig när jag kom hem och det var en sekund från att även denna slang fick sluta som tuggleksak..fast det hade varit helt o hållet mitt fel;)


I dag har vi hållt oss hemmavid..för varmt för långtur..men det har gått lika bra..  

Var o kollade in en utbränd skåpbil alldeles i närheten vid badhuset..den har varit där ett tag o nog tänker man att "någon" kan forsla bort eländet, ser inte så kul ut..  

Inte har jag märkt när det hänt och inte har det luktat brandrök heller..  

Jag blir alltid lika förvånad när jag läser eller hör folk berätta om buset i Oxie..jag ser o hör ingenting..lite "tuffa" småpågar stöter man på ibland uppe på centrat..men för övrigt ingenting..fast jag går här i min lilla värld, man kan nog spränga en bomb o jag fattar ingenting:)

Nu blir det käk till oss och sen en långtur..lite svalare kanske...

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards