Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 8 juni 2010 17:46

En underbar dag idag..tack för det!!

Började lite tveksamt med moln..men vi satsade på fint väder och kokade kaffe och det är klart..väninnan och jag har ju suttit i smällkalla vintern och fikat i en snödriva så vad skulle lite regn göra;) det har vi förresten också gjort..fikat i ösregn..( så tokiga vi är)  

Men det blev hur bra som helst och Vince blev överlycklig över att få träffa sin fjälla..    

Så vi drog till Arrie..   ett par killar stod o fiskade vid "vårt" badställe..men dom packade ihop så vi fick komma till..hundrädda eller bara hyggliga eller rent av färdigfiskat:)    

Trevlig tur och goda kanelbullar som väninnans pappa bakat

Två åt jag på plats den tredje tog jag helt fräckt med mig hem..   

Vince fick en påse "gott o blandat" hans födelsedagspresent;)      


Väl hemma kom sonen..och äntligen fick vi kört iväg och handlat nytt trädgårdsbord..nu ska det skruvas på med ben..men det är en annan historia..

Fick beställt hundmat och kattsand,så idag har det gått en hel del riksdaler..

Lite käk nu, panerad torsk och det ska bli underbart gott!!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards