Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 10 juni 2010 18:00

Sista passet..sen är det SEMESTER!!!  

Igår var det kloklipp och naturligtvis viftade jag obehärskat med kortet inne i zoo affären, 435 riksdaler på lite gott o blandat till Vince o ja föralldel till katterna;)

Fast inte begriper jag varför..han har en hel del kan jag säga..

Hans schampo kostade ju klart men det är bra tycker jag..K9..o så kloklipp..tja det var nog inte så farligt ändå;)


Fick oljat in hälften av trädgårdsmöblerna..så det ska nog bli bra..ihopskruvade är dom dock icke!!

Fick ett smärre anfall idag när jag skulle koka mitt kaffe..hittade inte..o jag VET att jag köpte 3 förpackningar sist..så det finns INGEN MÖJLIGHET...hittade till slut på ett "säkert ställe" fattar verkligen inte varför jag ställt kaffet där..vissa saker är det bäst att man inte fattar..kanske en begynnande demens..


I morgon kommer fläkt gubbarna igen, sen ska det väl vara färdigt.

Nu en kopp java sen packar vi ner lite ben o sånt..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards