Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 3 juni 2010 15:44

Sol idag igen..minsann

En tur till Arrie..   efter fläkt gubbarna gjort vad det nu var dom gjorde..inga astma attacker fick dom  i allafall..men jag steg upp jättetidigt och städade över..

Återigen tänker jag att man INTE ska skjuta upp saker o ting..ytterst plågsamt att börja städa innan tuppen galt:)


Solen sken och det var varmt o härligt och vi gick ute på vägen..många människor på golfbanan, och jag tänker då alltid på väninnans historia om golfbollen i ögat..så därför tog vi vägen..men frågan är vilket som är värst, golfboll

eller bli utkletad på 101:an??    

Det kom en fartdåre körandes så vi fick hoppa i diket..förbannad blev jag..sa några otrevliga ord som inte lämpar sig för tryck  

Sen tog vi golfbanan hem..efter 3 timmar och 30 minuter..tiden bara flög i väg..fika med såklart

Lite träning, som gick bra och rätt mycket bus:) och idag plaskade han så jag var dyngsur..           han vågar mer o mer så snart så, kommer jag att ångra att jag någonsin ville att han skulle simma, han kommer att rymma sjövägen;)  

Däremot blev han rädd för en fjäder,   först hade han den i munnen sen släppte han den och började skälla  

Boll nummer 2 har vi förlorat idag..han är ingen vidare spårhund;)  

Nu är det dax för lite käk..sen är det upp till bevis..klarar vi det eller klarar vi det inte..det är frågan:)

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards