Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 4 juni 2010 18:07

Kursavslut igår och PROV..    

Det gick bra för oss alla..vi slapp gå om:)  

Vince kom på delad 1:a plats..tror jag, för jag hörde bara 1:a sen lyssnade jag inte mer..det kanske inte ens var Vince..  

Nåja han är en pärla och ingen skugga ska falla över honom vid ev misstag,varken nu då eller senare;)  

Hörde mig själv säga att jag vill pröva lydnad 1..o det VILL JAG..men fixar jag det tro..Vince klarar det..men jag ,som blir stirrig när folk kollar in och ska bedömma..men vad tusan går det så går det!        


Vince hade premiär i något annat också igår..slagsmål..

Vad som hände var att Vince hade sin leksak och den ville Keno också ha,   så han tog den..sen är det ju lite luddigt där..jag trodde hela tiden att det var Keno som höll fast Vince, men det visade sig att Vince hade ett stadigt tag om Keno´s huvud och Keno om Vince öra..men han skrek och det var nog därför jag trodde som jag trodde,eller så var det jag som skrek, för jag blev helt hysterisk (nästan)

Vi stod och drog åt varsitt håll så vi hade nog kunnat göra mer skada än vad hundarna skulle gjort..


Inget blodvite uppstod tack o lov..det lät värre än var det var:)      

En händelserik dag och vi hade ju tur med vädret;)

I dag blev det Arrie igen och plask i sjön  

Nu stundar två pass och jag ska packa väskan för vad vi kan tänkas behöva.

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards